Zajęcia dodatkowe Abecadła

Warsztaty plastyczne „Mały twórca”.

Podczas zajęć będziemy tworzyć prace stosując różnorodne techniki plastyczne. Przed nami malowanie: balonami, pianą, pastelami suchymi i mokrymi, farbami i flamastrami. Będziemy robić różnego rodzaju piaskoliny, ciastoliny i prace przestrzenne. Nie obca nam będzie glina, masa solna i gazetowa.
Zabawy manualne wzbogacają osobowość dziecka, przyczyniają się do rozwoju wyobraźni, zdolności manualnych, kreatywności i twórczego myślenia. Plastyka to nie tylko kartka papieru w formacie A4 i kredki, ale to tysiące możliwości. Zajęcia plastyczne wspaniale rozwijają naturalną twórczą aktywność – poprzez radość działania, radość tworzenia i radość poznania.

Serdecznie zapraszam
Agnieszka Osińska-Jarmul

Zajęcia przeznaczone są dla dzieci w wieku 5-7 lat.
Cena: 30zł za zajęcia
Grafik zajęć dostępny tutaj.

MULTISENSORKI PLUS

CO WYRÓŻNIA ZAJĘCIA?

1.     Zajęcia prowadzone przez pedagoga specjalnego i terapeutę wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, dlatego podczas zajęć prowadząca dba o prawidłowe wzorce ruchowe i postawę dzieci.

2.     Podjęte działania, odpowiadają strefie najbliższego rozwoju dziecka, dlatego podczas zajęć choć dzieje się „to samo dla wszystkich” to dla każdego działania są dostosowane. Wynika to z faktu, że to nie wiek jest wyznacznikiem możliwości i potrzeb dziecka, a jego aktualny rozwój.

3.     Działania podejmowane są indywidualnie z każdym dzieckiem w myśl zasady indywidualizm w grupie, wtedy pozostali mogą obserwować swoich kolegów, trenować cierpliwość i czekanie na swoją kolej. Niby proste i banalne, ale nie jest zawsze takie oczywiste.

4.     Podczas zajęć mamy budują więź ze swoim maluchem i mają okazję obserwować dziecko podczas nowych doznań i doświadczeń. W czasie zajęć nie mówimy dziecku co ma robić, pozwalamy mu odkrywać, naśladować i podejmować inicjatywę.

5.     Dzieci podczas powitania, wspólnych zabaw i tańców integracyjnych wchodzą w interakcję z innymi, budując pierwsze relacje społeczne lub po prostu zauważają inne dzieci.

6.     Zajęcia posiadają zarówno stałe jak i zmienne elementy. Elementy stałe takie jak: powitanie, piosenka sensoryczna i pożegnanie, budują schemat zajęć, sprawiają, że dziecko buduje w sobie poczucie bezpieczeństwa. Jednocześnie pozwalają aktywnie uczestniczyć w śpiewie zarówno rodzicom jak i dzieciom. Zmienne elementy wpływają na ciągły rozwój zajęć i budują ciekawość.

7.     Celem zajęć jest szeroko pojęte wspomaganie rozwoju maluchów. Kręgosłupem zajęć jest budowanie orientacji w schemacie własnego ciała i ciała innych osób. To pozwala budować samoświadomość dziecka, poznawać części ciała swoje i innych, podejmować zabawy naśladowcze. Orientacja w schemacie ciała jest istotna w czasie nauki samodzielności i samoobsługi, to początek kształtowania się pojęć matematycznych.

8.     Zajęcia mają także charakter przesiewowy, podczas polisensorycznych aktywności i zabaw ruchowych można zauważyć ewentualne zaburzenia i nieprawidłowości, co umożliwia wczesne działanie i ewentualną diagnozę.

9.     Zajęcia dla maluchów są uzupełnione niezależnymi warsztatami dla rodziców, gdzie można dowiedzieć się jak w warunkach domowych, przy okazji codziennego życia wspierać rozwój maluchów.

WWW.KREATIMO.PL
MONIKA BEDNAREK

WWW.YOUTUBE.COM/CHANNEL/UC33SDOAK_8DVZUAMNCK_WLA

Zajęcia dla dzieci mobilnych (aktywnie raczkujących, chodzących) do 3 lat.
Cena: 30 zł za zajęcia w karnecie. Karnet obejmuje 4 zajęcia do wykorzystania w ciągu 5 tygodni.
35 zł to koszt jednorazowych zajęć bez karnetu.
Grafik zajęć dostępny tutaj.

Dreaming

Język angielski „SING & PLAY IN ENGLISH”

Dzieci w wieku przedszkolnym zapraszamy na popołudniowe zajęcia z języka angielskiego, w czasie których młodzi uczestnicy będę mieli okazję zanurzyć się w nową rzeczywistość językową poprzez:

  • gry i zabawy ruchowe,
  • proste rymowanki-rytmiczanki,
  • wesołe, energiczne piosenki,
  •  kontakt z atrakcyjnymi rekwizytami (np. pluszaki, pacynki, instrumenty muzyczne, kolorowe flashcards, chusta animacyjna klanzy itp.)
  • zabawę w mini teatr,
  • barwne opowieści prezentowane przy wykorzystaniu teatrzyku kamishibai i filcowej maty edukacyjnej.

Dzieci w sposób naturalny, poprzez zabawę będą poznawać i utrwalać podstawowe słownictwo języka angielskiego. Będą miały okazję osłuchać się z brzmieniem nowych słów i zwrotów, nauczyć się prostych piosenek i wierszyków, miło i twórczo spędzić czas w gronie rówieśników.
Zajęcia prowadzi Agnieszka Filipkowska – od kilku lat nauczycielka języka polskiego i angielskiego w społecznej szkole podstawowej, prowadząca też autorskie kółko zainteresowań ”English Drama”. Współpracuje z WSiP-em przy tworzeniu tekstów edukacyjnych dla najmłodszych. Prywatnie, mama dwujęzycznej Hani i jeszcze niewiele mówiącej, ale wiele przyswajającej Janki. Od zawsze kocha śpiewać, rymować i bawić się w teatr, choćby najmniejszy na świecie.

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku 5-7 lat.
Cena: 25zł za zajęcia
Grafik zajęć dostępny tutaj.

Gordonki – zajęcia muzyczne dla dzieci

Podczas zajęć, prowadzonych wg teorii uczenia się muzyki Edwina E. Gordona, wykonywanych
jest wiele znanych lub improwizowanych „śpiewanek i rytmiczanek”, kierowanych bezpośrednio
do dzieci. Oparte są one przede wszystkim na sylabach, dzięki czemu dzieciom łatwiej jest
zrozumieć język muzyki. Dodatkowym urozmaiceniem zajęć są ciekawe rekwizyty korzystnie
wpływające na wyobraźnię dzieci. Maluchy nie są tylko biernymi słuchaczami, ale aktywnymi
uczestnikami zajęć, a nawet ich współtwórcami. Wszyscy siedzą razem w kole, biorąc czynny
udział w muzykowaniu, tworząc tym samym jeden zespół. Spotkania są doskonałą formą spędzania
czasu i pomysłem na wspólną naukę i zabawę.
Zajęcia skierowane są głównie do dzieci, które wykorzystując wrodzoną wrażliwość słuchową,
osłuchują się z bardzo różnorodnymi rytmami i melodiami opartymi na skalach modalnych.
Najistotniejszym elementem tej teorii jest audiacja, czyli zdolność słyszenia, analizowania i
rozumienia muzyki. Najważniejszym instrumentem wykorzystanym podczas zajęć jest głos ludzki.
Muzykowanie to jedna z nielicznych aktywności, która powoduje jednoczesną pracę obu półkul
mózgowych, ma więc ogromny wpływ na ogólny rozwój dzieci. Dzieci stopniowo uczą się jak
tworzyć indywidualny język muzyczny, wyrażać siebie, komunikować się z dorosłymi i
rówieśnikami, aż wreszcie – improwizować.
Spotkania odbywają się przy współudziale rodzica/opiekuna.

Prowadząca:
Agnieszka Filipkowska – od kilku lat nauczycielka języka polskiego i angielskiego w społecznej szkole podstawowej. Współpracuje z WSiP-em przy tworzeniu tekstów edukacyjnych dla najmłodszych. Prywatnie, mama Hani i Janki, które od urodzenia wzrastają w środowisku dwujęzycznym. Ukończyła warsztaty Narzędzia pracy z dzieckiem w oparciu o metodę umuzykalniającą według metody E.E. Gordona organizowane przez MusicBABYart. Od zawsze kocha śpiewać, rymować i bawić się w teatr, choćby najmniejszy na świecie.

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku od 0-3 lat.
Cena:
25 zł za zajęcia w karnecie. Karnet obejmuje 4 zajęcia do wykorzystania w ciągu 5 tygodni.
30 zł to koszt jednorazowych zajęć bez karnetu.
Grafik zajęć dostępny tutaj.

Warsztaty kulinarne

Każdy może zostać mistrzem kuchni !!!
Jeśli chcecie aby Państwa dziecko kształtowało prawidłowe nawyki żywieniowe, rozwijało
kreatywność, samodzielność, spostrzegawczość, myślenie matematyczne i świetnie się bawiło to
zapraszamy na warsztaty kulinarne dla dzieci. A przed nami: robienie pizzy, pieczenie szarlotki,
chałek drożdżowych, ciasteczek owsianych i maślanych, kokili, sałatek, tart warzywnych i owocowych oraz tortilli.

Zajęcia co 2 tygodnie dla dzieci w wieku 5-8 lat.
Cena: 35zł za zajęcia.
Grafik zajęć dostępny tutaj.

balet dla dzieci

 

Balet dla dzieci

Podczas zajęć dzieci mają możliwość rozwijania naturalnej, spontanicznej potrzeby ruchu i tańca. Na rytmice z elementami baletu uczą się koordynacji, panowania nad własnym ciałem, płynności ruchów, wdzięku. Mają okazję do improwizacji tanecznej w rytm muzyki klasycznej (i nie tylko klasycznej) na dużej przestrzeni w sali lustrzanej. Nasze zajęcia to klasyka połączona z dobrą zabawą

Zajęcia przeznaczone dla dzieci w wieku od 4-5 lat.
Cena:
30 zł za zajęcia w karnecie. Karnet obejmuje 4 zajęcia do wykorzystania w ciągu 5 tygodni.
35 zł to koszt jednorazowych zajęć bez karnetu.
Grafik zajęć dostępny tutaj.

Kids dance – taniec dla dzieci

Energetyczne rytmy, kroki i choreografie z różnych stron świata. Zajęcia przeznaczone są dla tancerzy w wieku 5-7 lat, 45 minut tańca, zabaw połączonych z elementami rytmiki. Dzieci uczyć się będą podstaw tańców towarzyskich od walca angielskiego po rock and rolla.
Instruktor: Marta Kuśmirek

Cena:
30 zł za zajęcia w karnecie. Karnet obejmuje 4 zajęcia do wykorzystania w ciągu 5 tygodni.
35 zł to koszt jednorazowych zajęć bez karnetu.
Grafik zajęć dostępny tutaj.

 

Mama i ja – zajęcia ogólnorozwojowe dla dzieci w wieku 1- 4 lat w raz z rodzicami bądź opiekunami

Podczas zajęć dzieci witają się, śpiewają i pokazują części ciała, tańczą przy muzyce. Wspólnie z rodzicami układamy tor przeszkód, wspinamy się , przechodzimy w tunelach i po klockach sensorycznych. W połowie zajęć jest przewidziany czas na wspólny posiłek przy stoliku a później czytanie książeczki. Pod koniec zajęć dzieci wykonują pracę plastyczną.

Cena:
Zajęcia są bezpłatne, finansowane przez Urząd m.st. Warszawy
Grafik zajęć dostępny tutaj.

 

Mały twórca

Zajęcia dla dzieci w wieku 1-3 lat wraz z rodzicami/opiekunami. W trakcie zajęć dzieci bawią się i tańczą przy muzyce, bawią się z chustą clanzą, materacami oraz klockami sensorycznymi. Dzieci samodzielnie tworzą również różnego rodzaju masy plastyczne ( masę solną, piasek kinetyczny , gloup i inne …).

Cena:
Zajęcia są bezpłatne, finansowane przez Urząd m.st. Warszawy
Grafik zajęć dostępny tutaj.

 

Warsztaty umiejętności społecznych

Zajęcia grupowe dla dzieci w wieku 6-8 lat mające na celu głównie wzmocnienie zachowań społecznie akceptowanych wśród uczestników zajęć. W zajęciach uczestniczą dzieci, które mają problemy z radzeniem sobie z emocjami, z nawiązywaniem relacji z rówieśnikami, wchodzą często w konflikty ale również dzieci nieśmiałe, z niskim poczuciem własnej wartości. Podczas zajęć kształtowane są umiejętności rozumienie cudzych i własnych emocji, radzenie sobie z emocjami, budowanie silnej i pozytywnej samooceny, kształtowanie umiejętności nawiązywania relacji z innymi ludźmi, umiejętności rozwiązywania konfliktów. Realizacja tego założenia będzie odbywać się poprzez rozwijanie twórczego myślenia, uczenie poprzez gry, zabawy, inscenizację oraz odgrywanie ról kontrolowania impulsów i emocji. Dzieci nabierają umiejętności współpracy grupowej w podejmowaniu decyzji i działaniu oraz odreagowywaniu napięć. Dzieci poprzez zabawę, zajęcia ruchowe i plastyczne uczą się poznawać siebie, odkrywać w sobie oraz uczestnikach grupy pozytywne cechy. W programie znajdzie się również miejsce na dyskusje obejmujące tematy uczuć, marzeń oraz naczelnych wartości w życiu.

Cena:
Zajęcia są bezpłatne, finansowane przez Urząd m.st. Warszawy
Grafik zajęć dostępny tutaj.